Bra helg.

Snodde en bild från helgen av Daniella, har nog aldrig hunnit med så mycket på en helg.
 
Fredagen började med att jag och johan for in till stan efter skolan, och stannade ända till matchen mot jemtland, vilket gick sämst!, men jag klagar inte för fick äta på Mcdonalds efter.
For sedan hem till yx och sova en natt, ja inte mycket mer tills det bar av till ström igen för att fara till storåbränna med massa bra folk. till och med hunnit blivid stoppad av polisen! (wow, coolt!) haha..
Sen ström igen och umgås med bästa flickorna.
Senare mot kvällen drog vi iväg på lagfest till mitt underbara lag.. Måste verkligen säga att jag känner mig som en i gänget där, ett riktigt toppenlag! Mycket mer har jag inte hunnit med men tycker det var alldeles nog.
 
hoppas att eran helg var lika bra som min, puss.
0 kommentarer