mindre än en månad kvar till julafton. PANIK!

inte den blekaste vad jag ska köpa till de flesta i julklapp.
blir svårare och svårare ju mer åren rullar på at komma på vad man ska köpa! Ska nog släpa med mig Daniella till staden nåndag och se om vi hittar något passande till allihop.
 
Löshår eller inte? en fråga jag tvekat många gånger själv på.. mitt hår mår ju inte bäst av alla direkt. skulle nog behövt en vilar period men eftersom jag inte trivs i lockhåret så blir det ett litet eller ja, stort problem. samtidigt som jag vill bleka det med! krångel hår. vilka världsliga problem jag har känner ja!
 
orka inte skriva mera nu, så lägger huvudet på kudden och sussar sött! natti.
 
1 kommentar
Anonym

sötast då du har utan löshår och lockigt hår emmis , puss din vic

Svar: Hahaha jo jävlar att de kom ur dina tankar!
Emma Jonsson